Klantenservice

Schroevengroothandel.nl is uw betrouwbare leverancier van schroeven en toebehoren. Goede bereikbaarheid en een snelle afhandeling vinden wij belangrijk. De meeste zaken kunt u direct regelen op onze website. Uiteraard kunt u ons ook via telefoon, post, of e-mail bereiken. U hoeft nooit lang op antwoord te wachten. Onze medewerkers beantwoorden graag al uw vragen over Schroevengroothandel.nl.

Openingstijden klantenservice:

Maandag: 08.30 - 12.15 uur     13.00 - 17.00 uur
Dinsdag: 08.30 - 12.15 uur     13.00 - 17.00 uur
Woensdag: 08.30 - 12.15 uur     13.00 - 17.00 uur
Donderdag: 08.30 - 12.15 uur     13.00 - 17.00 uur
Vrijdag: 08.30 - 12.15 uur     13.00 - 17.00 uur
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Op feestdagen kunnen openingstijden afwijken.

Wij zijn gemakkelijk te bereiken via:

 

Veelgestelde Vragen

Wat is de verzendtijd? +
Indien u op werkdagen voor 17:00 besteld, dan verzenden wij dit nog dezelfde dag. De levertijd is afhankelijk van onze verzendpartner maar in 95 van de 100 gevallen is dit de volgende dag. Voor sommige artikelen geldt een langere levertijd, als dit het geval is wordt dit duidelijk vermeld bij het artikel op de website. Incidenteel kan het voorkomen dat de de levertijd langer is, wanneer dit het geval is laten we dit zo spoedig mogelijk weten via de e-mail of telefoon.

Bestellingen worden verzonden via DHL (standaard) of PostNL, inclusief track-and-trace. U kunt uw bestelling ook laten afleveren op een DHL servicepoint. Afhalen bij ons in Heiloo is ook mogelijk, u krijgt spoedig een e-mail als uw bestelling klaarligt.
Wat zijn de verzendkosten? +
Bij de schroevengroothandel.nl wordt uw bestelling binnen Nederland vanaf €60 (Incl. BTW) altijd gratis verzonden! Voor België geldt een minimale besteding van €90 (Incl. BTW).

Voor bestellingen onder de €60 zijn de verzendkosten binnen Nederland €7,95. Voor België geldt een tarief van €9,95 voor bestellingen onder de €90.

Naast Nederland en België verzenden we ook naar Luxemburg, Frankrijk en Polen, hier zijn andere verzendkosten van toepassing. Als u een bestelling voor Duitsland of Oostenrijk wilt plaatsen, kunt u beter terecht op onze Duitse website
Kan ik voor grote aantallen of jaarafnames een offerte aanvragen?+
Zeker! Als u opzoek bent naar grote aantallen van specifieke producten of jaarafnames maken wij graag een aanbieding op maat voor u. Mail ons met uw wensen en bedrijfsgegevens op sales@schroevengroothandel.nl. Wij zullen een account voor u aanmaken en spoedig een offerte zenden.
Via welke betaalmethoden kan ik betalen? +
U kunt bij ons uit vele veilige betaalmethodes kiezen. Wij bieden de volgende betaalmethodes aan: iDeal, Apple Pay, Creditcard, Bancontact, PayPal, Belfius en KBC/CBC.

Daarnaast kunt u achteraf betalen via Klarna (bestellingen tot €150) of kopen op rekening, hier kunnen extra kosten voor worden gerekend.
Kan ik producten ruilen of retourneren? +
Particuliere klanten hebben de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Binnen deze termijn kan deze zonder opgaaf van reden hun bestelling retourneren. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Kosten voor de retourverzending zijn voor eigen rekening. Een retour aanmelden kan door te mailen naar info@schroevengroothandel.nl.

Voor zakelijke klanten kunnen andere voorwaarden gelden, raadpleeg hiervoor onze algemene voorwaarden.
Ik weet niet welk product ik nodig heb of ik kan een product niet vinden +
Kunt u iets niet vinden op onze website of weet u niet wat of welk product u nodig heeft? Dankzij onze meer dan 25 jaar aan ervaring kunnen wij u waarschijnlijk helpen met het beantwoorden van uw vraag! Bel of mail gerust en één van onze medewerkers gaat u helpen voor het beste resultaat van uw project.

Zoekt u een bepaald product (aansluitend op ons assortiment) maar kunt u deze niet vinden in onze webshop? Bel ons! Wij zullen ons uiterste best doen om uw product te vinden of te bestellen bij ons grote netwerk aan leveranciers.
Ik heb een andere vraag of opmerking +
Heeft u een andere vraag, klacht of opmerking? Neem alstublieft contact met ons op via bovenstaande contactmogelijkheden.

Onze collega's zullen u zo snel en goed mogelijk helpen.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Statistieken

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.